در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

جلو اشک را گرفتن تابلوس !!

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۷ ب.ظ

به قول معروف اشک ما همچنان دم مشکمان است

فقط یه تلنگرِ کوچک کافی است تا آبشار نیاگارا سرازیر شود 

دیشب از غم یه آدم دلم می خواست زار زار گریه کنم 

ولی وقتی به عواقب و مستنداتش فک کردم 

که مادرِ عزیز تر از جانمان بعدش گیر می دهند و از ما دلیلی بس قانع کننده می خواهند 

و از آنجایی که ما دلیل منطقی نمی توانیم ارائه دهیم بسیار با تمدن برخورد کردیم و مانع از آبغوره گیری شدیم 

حالا منُ چشم جان را نیم ساعت بعد از فشار عصبی مشاهده می کنید :|||



رنگ رحساره خبر می دهد از سرِ درون که میگن همینه :|| !!!



۹۴/۰۴/۲۳
aden

نظرات  (۸)

۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ ℳℐℒÅÐ .ℳ.

مهم نیست که تـــو با من چه میکنی

  

 

بیا ببین “برای تو” من با خـــــودم چه میکنم

پاسخ:
باعش برو اومدم -________-
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ فرشاد اشتری
آن کس که بَدم گفت، بدى سیرت اوست‏
و آنکس که نکو گفت مرا، خود نیکوست‏
حال متکلم از کلامش پیداست‏
از کوزه همان برون تراود که در اوست‏
شیخ بهائى
پاسخ:
به به :)
واقعن 
۲۳ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۰ فاطمه (خودکار بیک)
عاشق کامنت هام فقط !
البته منم بیشتر مواقع بخاطر همین که دلیل قانع کننده ای برای دیگران ندارم جلوی گریمو میگیرم
و متنفرم برای اینکه واسه کارامون باید برای دیگران دلیل بیاریم :|
پاسخ:
من خودم عاشقِ کامنتام شدم :دی 
آره دقیقااااا :||
سلام در لابه لای زندگی
برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
پاسخ:
تچکر :)
همچنین :))
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۴ مادموازل ساراh
چرا واقعا ماها اشکمون دم مشکمووونه؟
زشته دیگه...این چه وضعشه؟ اااه
چرا مسئولین رسیدگی نمیکنن؟؟؟؟؟
× رنگ چشااتو دوست دااااارم ^_^
پاسخ:
توعم اشکت دم مشکته واقعن ؟؟ -____-
قهوه ای تیره م مگه دوس داشتن داره ؟!!! ولی مرسی :)
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۷ مادموازل ساراh
اره ه هست! :(
چشمای قهوه ای همیشه دوست داشتنیه ^_^
پاسخ:
:///
بله :))
ااااا ولی اون عکسی که من ازت دارم چشات این رنگی نیس:-\
پاسخ:
اون عکسه از دور گرفته شده واسه همینه رنگ چشام به سیا میزنه :)
کاش منم یه دوربین با کیفیت داشتم از چشمام عکس میگرفتم. چشای من میشی هست. :)) 
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">