در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

گذشته دوست داشتنی تره :)

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ
نمیدونم شاید گذشته به همه یه حسِ خوب منتقل میکنه ولی واسه من معرکه س !!
همیشه به گذشته فک می کنم :)
حتا بعضی از تصمیماتِ مهمُ ویرایش می کنم  و شاخه های احتمالی اون مسیر رو طی میکنم 
تو هر مسیر یه یه من جدید میرسم ، از بعضی من ها به شدت بدم میاد و دیوانه وار عاشق بعضی من های دیگه 
از روزی که به گذشته فک می کنم زندگی رو بیشتر دوس دارم 
حتا باعث شده مسیرهای آینده رو بهتر انتخاب کنم 
هر کی گفته فک کردن به گذشته فقط اتلاف وقتِ اشتبا گفته حداقل واسه من اینجوری نیست 
به گذشته فک کردن چیزی به جز خلق یه آینده ی بهتر نیست مطئنم :)

+ نقاشی های اخیر 


الهام گرفته از خواهر جان




دوست داشتنی ترین الهام دهنده :) مادموازل 


۹۴/۰۴/۲۱
aden

نظرات  (۱۰)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۸ مادموازل ساراh
^__________^
دوست داشتنی ترین بلااااگر 
پاسخ:
دوست داشتنی ترین دوردونه :***
بسیـار زیبـا دوست
پاسخ:
مرسی :)
به نظر منم گذشته دوست داشتنی تره به شرطی که زمان حال, حالت خوب باشه
پاسخ:
آره ، دقیقاااا :)))
۲۲ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۷ درخت هویج
کلا خیلی نوشته هاتم قشنگن خیلی خاااااانوم شدی!! بعد میگه حس و حالمون عین همه! تو به این شادی کجا عین منی!
پاسخ:
مرســـــــــــــــی ی ی ی عزیزم :)))
به هر حال منم همچین خیلی شاد نیستم هممون زندگیمون عه یه جا میلنگه دیگه :||
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۰:۳۳ فاطمه (خودکار بیک)
:))))))
نقتشیات داره بهتر میشه
پاسخ:
مرسی :))
نقاشی اخریِ خیلی خوب بود:)))
+اونی که گفته فک کردن به گذشته فقط اتلاف وقتِ منظورش این بوده که نباید تو گذشته غرق شد و بیخیال حال و اینده شد
پاسخ:
مرسی :)
آره منظورش همین بوده :)
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۰:۴۶ مادموازل ساراh
اقااا انصافا پای میثمُ خیلی خووب دراوردیاااا :)))))
پاسخ:
خدایی قبول دارم کفش تو اصن خوب نشده :دی 
ولی عه شلوارت راضی ام ^___^
نقاشیات که فوق العادن میگفتی هنر ندارم:-\
پاسخ:
الان من ینی هنر دارم ؟!!!
چه نقاشی های قشنگی ! :)
پاسخ:
مرسی :)

سلام . خیلی قشنگه :))

میتونم از این نقاشی هاتون برای هدر وبلاگم کمک بگیرم؟


پاسخ:
سلام :)
آره عزیزم چرا نمیشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">