در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

در راستای توهم زایی

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۲ ب.ظ

عرضم به حضورتون بنده را oven gas بگیرد ولی جو خیر !! :دی 

در راستای بیکاری و شب نخسبیدن ها علائقی نیز رو می شوند مثلن داوینچی زاده بودن :)))




+ در کمال صداقت اعتراف می کنم علارغم داشتن شوق معنوی بسیار زیاد از ته دل خواهان افتادن بقیه ماه مبارک رو دور تند میباشم 

آب شدم دیگهههه ://

۹۴/۰۴/۱۹
aden

نظرات  (۷)

۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۵ سید حسن سیدحاتمی

سلام علیکم نماز روزتون قبول باشه

وبلاگ زیبایی دارید و امیدوارم موفق باشید

از مطالب شما بهر بردیم

وبلاگی برای خدمت به دوستان حاضر شده مخصوصا برای پرسش و پاسخ دینی منتظر شما هستیم

اگر زبان آذری هم بلد باشید کلیپ صوتی به نام شاه راه نجات رو از دست ندید

دست هاش دچار بیماری خاصی َن ؟! :)))
پاسخ:
بله ، غول زادگی :) ، ولی نحوه گرفتن گلدان این گونه ایجاب کرده به هر حال :)
در راستای جمله آخرت باید بگم این محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه داشته وگرنه ماه رمضان تا حالا همرو کشته بود..
.
.
.
آیکون غش و ضعف ناشی از روزه!!
پاسخ:
مردم از خنده :))))))))
امروز نمیدونم چم شده که خیلی ضعف کردم
حالا کووووووووووووووو تا افطار :((((((((((

بانو جان میگم اگه زحمتی نیست این لینک سمت چپی منظورم پیوندها هست, این لینک وبلاگ مارو تغییر بده لینک بلاگ رو بذار
هفته بعد ایشالا مهاجرت میکنم اینجا ینی بیان ینی بلاگ!


+ خدا میدونه این کامنتو باید برای چند نفر دیگه کپی کنم :)))))
پاسخ:
امروز چسبیدم به تختم فقط :|||
عهههههههههه بسلامتی :))
چعشم :** 
انگشت اشاره ش رو خوب نکشیدی:))
پاسخ:
:)
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۳۹ اقای روانی
قشنگه اتفاقا فقط لازم بود یه اسم معروف می داشتی ملت کلی پول می دادن بهش :)
پاسخ:
چرا من معروف نیستم پس :)))
آره دور تند آب شدیم .. ;))))

+ خوشحال میشم به منم سری بزنین ..
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">