در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

شاید من از نوادر طبیعتم به هر حال :))

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۹ ب.ظ

اصولن موقه سحر باباجان لطف می فرمایند و 35 پله رو تشریف میارن بالا تا منُ از خواب خرسی بیدار کنند 

و برای رسیدن به تخت من چندین موانع رو باید پشت سر بگذارند از جمله لباسایی که مقضدشون لباسشوییِ ، 

یا چرک نویسایِ دوران امتحاناتم ، روسری ، کتاب و ..... و نکته جالبم اینجاست که دیگه این صحنه کامل براش عادی شده 

و حتا با چشمای بسته م میتونه موانعُ رد کنه 

( دانشگاه ، دو ماه قبل ، مصادف با زمان پوست انداختن بلاگفا : 

یکی از بچه های دبیرستان که روز اول دانشگا اومد بهم تبریک گفت واسه پشت سرگذاشتن سدِ عظیم کنکور و من فقط با لبخند تشکر کردم 

و از واژه عزیزم استفاده می کردم چون حتا اسمشم بلد نبودم !!و بعدهاااا فهمیدم این دبیرستانِ ما بوده !!! دو ماه قبل نامزدیش بود 

دقیقن اونروز به شدت گرم بود و ما مهندسانِ گنده مملکت جلو دانشکده فنی همگی یک بستنی در دست گرفته بودیم

 و بسیار از این واقعه هم خشنود بودیم :|||

باز اون دخترخانوم ذوق مرگ کنان اومد احوال پرسیُ بچه ها بهش تبریک گفتن ،

بعد از پشت سرگذاشتن ورژن خنگی فهمیدم دیشب نامزدیش بوده ، من نیز در کمال صمیمت بهش تبریک گفتم 

با یه حالت تاسف بار برگشت خطاب به من گفت اون پسرا رُ میبینی ؟ 

من : خب :|||

اونا همکلاسیایِ منن ، همین که فهمیدن من نامزد دارم دارن از غصه دق میکنن 

من : جـــــــــــــــــــــــــــــــان !!!!!!!

حالا من دیشب بعد از بیدار شدنم توسط باباجانم و چهره ی کامل نا امید ایشون از وضع همیشگی اتاقم 

یاد اون دختره افتادم که بهتر نبود وقت و انرژی شو جهت پزُ دادن رویا پردازیاش صرف یکی می کرد که میشد مزدوج نمودنشُ تصور کرد حتا !!!




۹۴/۰۴/۱۵
aden

نظرات  (۸)

با سلام

برای افزایش بازدید و کاهش رتبه الکسای سایتتون و همچنین نمایش در صفحه اول گوگل، سایتتون رو بصورت کاملا رایگان در وبسایت زیر ثبت نمایید :

http://rank.Karamind.ir
پاسخ:
:|||
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۲ فاطمه (خودکار بیک)
دیگه ملت با چــــــــــــــــی که پز نمیده !
پاسخ:
آخه یکم زشته دیگه این حرکات ، نه ؟ ://
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۸ لولا پالوزا
بعد ما با اینا مملکت تشکیل دادیم :|
باز خوبه بهت برچسب نزده که تو بهش حسرت میخوری :| دیدم که میگم:| 
پاسخ:
حالا چه معلوم شاید پشت سرم گفته !! فک کن :دی
اینجاست که باید به دوستت گفت ماذا فازا؟؟
پاسخ:
ماذا :))))))))))))))) تنها کلمه ای که از عربی بلدم :دی
حالا چرا جزو‌‌ نوادری؟بانو...
پاسخ:
کمتر کسی پیدا میشن تا این حد شلختسیگم داشته باشن :دی
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۹ مادموازل ساراh
ندا جان در راستای هم راستایی باهات یادم بنداز عکس اتاقمو بفرستم برات :)))
پاسخ:
:))))))))
سارا آخه من دقیقن سوم امتحانام تموم شده تو کلی درگیری داشتی :**
۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۲۳ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
پاسخ:
:|||
۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۴ مادموازل ساراh
باورم نمیشه بالاخره یی درکم کرد :))))))))))))
پاسخ:
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">