در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

به بیان بگین

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۹ ب.ظ

این رسمش نیستااااا ، آقای خشن 

رسم آواره نوازی وارد کردن شوک و ناملایمتی نیست 

بیان تو دیگه چرا ، خطای 405 آخه ؟؟؟؟

خطای سرور ینی ؟؟!!!!

واسه موجودی که تارُ پودشُ پایتون تشکیل داده این رفتارا اصن شایسته نیست :/

+ شاید من از معدود افرادی باشم که در این ساعت شاهد قط و وصل شدن اعصاب آقای بیان بودم 

البته امیدوارم بیان بر تعداد شاهدان خود نیفزاید :// 

+ گویا ارور 504 بوده :)) ، با تچکر از نسرین :)

۹۴/۰۴/۱۳
aden

نظرات  (۸)

دانلود قالب های جدید برای بیان
در 2theme.blog.ir
پاسخ:
:||
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۶ فاطمه (خودکار بیک)
تقصیر من بود !
با هم دعوامون شد ، اعصابش ریخت به هم !
پاسخ:
بابا مقصر :))))
شما چقد دبی نوشتید و به بیان جون دادید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!البته دبی نه و ادبی
به وبلاگ منم سری بزن

پاسخ:
الان من واقعن تشخیص ندادم مورد تمسخر واقع شدم یا تمجید ؟!!!
منم شاهد این ارور بودم
ولی ارور 504 بود نه 405
البته ارور اروره دیگه
پاسخ:
آرره اول 504 نوشتم ولی یه لحظه فک کردم اشتبا دیدم
این بود که عوضش کردم 
همچنان داستان ها داریم با این 504 و 405 :)))
منم شاهد این اخطار بودم:)
+اونوقت میگن بیان از بلاگ اسکای بهتره:|
پاسخ:
رو بلاگ اسکای تعصب داریااا :))
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۱ مادموازل ساراh
هرماه بک آپ یادت نره :))
پاسخ:
به هر حال ماها زخم خورده ایم :))
چش :***
اخه بهتر از بیان با اون خطای504 شه:))))))))
پاسخ:
:)))))))
منم شاهد بودم :د 
اصلاً از بیان توقع نداشتم ! 
پاسخ:
قیافه شم یه جوریه آدم جرئت نداره پشت سرش بدبگه :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">