در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

- - - > اعلام پناهندگی :/

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۶ ب.ظ

بعد از خیانت های پی در پی بلاگفا 

و نثار آرشیوم به سبزی فروشی سر کوچه 

و نبود امنیت آرشیوی و عاطفی من بعد در بلاگفا

به آغوش خشنِ بیان پناه میاورم :///

۹۴/۰۴/۰۹
aden

نظرات  (۷)

سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
http://www.24ip.ir/?refer=sasan54
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست
سلام وبلاگ خوبی داری یه سری هم به وبلاگ من بزن و کلی بخند.........
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ رها تر از دریا

خخخخ

پناه بیاور من هم پناهنده شدم....:)

پاسخ:
شدیم رفت :/
۱۰ تیر ۹۴ ، ۰۰:۰۴ مادموازل ساراh
:)))
پاسخ:
:)))) 
تو یلاگفا هم همین چرت و پرت ها رو می نوشتی عایااااااااااااااااا ؟؟!!!! 
پاسخ:
شدیدن مشتاقم مطالب شاهکارگونه شما رو بخونم :))
ولی فضای هیچ جا مثه بلاگفا صمیمی نیست
پاسخ:
وقتی منم دوستامُ گم کرده بودم همین حسُ داشتم ولی بعد از پیدا کردنشون نظرم عوض شد 
محیط فقط وسیله س کارساز دوستان هستن :)))
۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۴ فاطمه (خودکار بیک)
بیان اولش یکم خشک به نظر میاد
وگرنه خوبه
الان با هم قاتی شدیم :دی
پاسخ:
آفرررین 
 معلومه آدمِ سوپر اجتماعی هستی که تونستی با بیان قاطی شی :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">