در لابه لای زندگی :)

آخرین مطالب
پیوندهای روزانه

مگه میشه ؟ !!!!!

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۲ ب.ظ

الان یه مدت طویلیه من آپ نکردم ، مگه میششششششه ؟؟!!!! مگه دارییییییییییم !!!!!

خودم که به شدت در حال تعجبم 

البته شاید محیط خشکُ خشن اینجام بی تاثیر نباشه 

از اینا بگذریممم 

امتحانام تموممممممممم شد بالاخره 

اون شب نخوابیدنا و استرسا و مزدن و زنده شدنا تا دی ماه 94 تعطیل شده فعلن :|||

الان از تنها چیزی که مطمئنم اینه که مشروط نمیشم و همین کلی بهم آرامش میده :)))))

+ ماه رمضون پاسال بود بلاگفا وب زدم یادش بخیرررررررر

ینی خیلی ماه رمضونه پارسالُ دوس داشتمممممممممممم ، عالی بود 

فعلن که بلاگفا منُ به آغوش گرمش راه نمیده ://


۹۴/۰۴/۰۵
aden

نظرات  (۲)

۰۵ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۵ مادموازل ساراh
تموم شدن امتحانات مبااارکه عزیز دلم...
اینجا خوبه..یه ذره باشی عادت میکنی...
این که زیادی شلوغ نیستُ دوست دارم
پاسخ:
سارااااا برگرد بریم سر خونه زندگیمون :/
خوش به حالت امتحانتون تموم شده
پاسخ:
من این جریان شما پزشکیا رو اصن درک نکردم 12 ماه سالُ کلاس میرین !!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">